S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 


Základní informace » Reklamace a navrácení zboží

1.   Odstoupení od kupní smlouvy během 14denní lhůty (vrácení nebo výměna zboží)

1.1.   Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží a to bez uvedení důvodů. Odstoupení od smlouvy není možné v případě, je-li zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a zboží, které podléhá rychlé zkáze (potraviny), opotřebení nebo zastarání.

1.2.   Odstoupení od smlouvy musí být odesláno prodejci písemně do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím. Zboží musí být prodejci odesláno zpět do 14 dnů od odstoupení.

1.3.   Prodejce vrátí kupujícímu finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení. Může však počkat na zpětné doručení zboží nebo vyžádat důkaz o jeho odeslání.

1.4.   Pokud nebude vrácené zboží v původním stavu, bude nést známky používání, bude poškozené, nebo nebude kompletní, má prodávající právo úměrně snížit vracenou částku za zboží nebo ji po kupujícím vyžádat.

1.5.   Pokud výrobek poškodí zákazník svým chováním, které neodpovídá určení výrobku, má prodejce možnost požadovat náhradu škody. Kupující bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

1.6.   V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží. Kupující má právo na vrácení nákladů za dopravné v nejlevnější nabízené variantě dopravy prodejce.

1.7.   V případě, že máte v plánu odstoupit od kupní smlouvy nebo jste již odstoupili, kontaktujte nás pro snadnější a rychlejší vyřízení telefonicky na tel. č. +420 775 343 568, či e-mailem bioshopping@email.cz.

 

 

2. Reklamace a záruka

2.1.   Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců. Tato záruka se nevztahuje na potraviny, zde je vždy brán na zřetel datum minimální trvanlivosti či spotřeby.

2.2.   Dvouletá záruční doba se počítá od doby prvního nákupu, a to i tehdy, kdy při reklamaci dojde k výměně zboží za nové. O reklamaci musí prodejce rozhodnout ihned, nejpozději do tří dnů od převzetí reklamovaného zboží.

 

3. Jak postupovat v případě, že jste neobdržel/a kompletní či chybnou zásilku nebo chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě

Kontaktujte nás pro snadnější a rychlejší vyřízení telefonicky na tel. č. +420 775 343 568 či e-mailem bioshopping@email.cz.


4.   Jak postupovat při převzetí zboží od přepravce nebo následném zjištění poškození zboží špatnou přepravou?

Při přebírání zásilky je příjemce povinen řádně zkontrolovat zásilku a při zjištění poškození zásilky ihned sepíše s přepravcem zápis o škodě. Je to důležité proto aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější reklamaci bohužel nemůže být brán zřetel. Příjemce svým podpisem při převzetí zásilky potvrzuje, že zásilku převzal nepoškozenou.

Pokud byla zásilka nepoškozena a přesto jste po rozbalení zjistili poškození zboží. Neprodleně nás kontaktujte. Taková situace musí být nahlášena nejpozději do druhé dne od převzetí zásilky aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější nahlášení nemůže být bohužel brán zřetel. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné nahlásit popis škody a zaslat na naši e-mailovou adresu kompletní fotodokumentaci (krabici z vnějšku, krabici s plným uloženým obsahem, vystýlku zásilky, je-li nějaká,prázdou krabici v případě je-li např. promočená, poškozené zboží a vše co uznáte za potřebné). Poškozené zboží, obal, ani vystýlku v žádném případě nevyhazujte. V takovém případě opět nebude reklamace uznána. Všechny tyto materiály pak musí být dodány na naši adresu. Vše toto je bohužel přepravci vyžadováno a je to jediná možnost jak uplatnit náhradu škody. Za škody vzniklé při přepravě neručíme, uděláme však maximum proto, aby byla reklamace u přepravce vyřízena. Pro úspěšné doručení zboží, ho balíme velmi pečlivě.


5. Jak postupovat v případě reklamace během 24 měsíční záruční doby?

Zboží odešlete na adresu: David Macíček, Paseka 309, 783 97

Kontaktujte nás pro snadnější a rychlejší vyřízení telefonicky na tel. č. +420 775 343 568, či e-mailem bioshoping@email.cz.


6. Jak postupovat v případě vrácení zboží do 14-ti dnů?

6.1.   Do 14 dnů od převzetí zboží nám odešlete písemně odstoupení od smlouvy.

6.2.   Do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy je nutné zaslat zboží zpět. Ideálně je odstoupení od smlouvy i zboží odesláno v jeden den, kompletně pospolu.

 

NjEzY